BIJNA....:) - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Ryan Keyzer - WaarBenJij.nu BIJNA....:) - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Ryan Keyzer - WaarBenJij.nu

BIJNA....:)

Blijf op de hoogte en volg Ryan

06 September 2012 | Nederland, Harderwijk

Jeetje... Zooooo lang gewacht en naar uit gekekenl. En dan ineens zijn het geen dagen meer, maar 24 uur voor vertrek.. Wat een heeeeeerlijk en spannend idee! Ik heb er zin in en ben er helemaal klaar voor..:)

Ik heb de bbq met mooi weer gehad waar ik al zolang zin in had, sushi genoeg gegeten voor het hele jaar... vet gemest tijdens de high- tea, tortilla ships met de TE lekkere Woodstock dip achter mn kiezen, TE veel uit eten geweest en nu een broodje pindakaas gesmeerd..(Dit zal ik degene die morgenochtend mee gaan naar Schiphol niet aandoen)

Ik ben helemaal happy dat ik iedereen heb gezien die ik dolgraag wilde zien en heb helemaal genoten van het feest afgelopen zaterdag! De enige die er helaas niet bij kon zijn was Jolien, maarja.. zal je echt niet kwalijk nemen dat jij die bbq en borrel echt niet hebt gemist terwijl je met je kont op die mooie witte stranden van Thailand zit:D

Alle puntjes staan op de welbekende i..De stress pukkels en plotselinge angsten om van alles te vergeten zijn aanwezig, dus ik ga heel rap alles in mn koffer doen en het is dan echt tijd om eindelijk weg te gaan en NOG MEER te gaan genieten!:) Maar wie weet krijgen sommigen van jullie gelijk en is dit helemaal niks voor mij en kom ik gillend thuis;) hihi..

We zullen het beleven. Ik houd jullie op de hoogte en hoop dat ik zo nu en dan ook inderdaad wat foto's kan uploaden, zodat jullie tussendoor ook al een idee hebben van hoe het eruit ziet.
Het volgende verslag zal zijn vanuit Hawassa, maar voor nu..

Dikke kus en liefs uit Harderwijk!;)

PS: Hoeveel zin ik er ook in heb, ga jullie en zeker Klaas in het bijzonder echt wel missen als een MALLE!:D







  • 06 September 2012 - 17:52

    Annette:

    Jou kennende ga je dit helemaal doen,je bent een doorzetter. de 2 maanden zijn zo om. ben benieuwd naar al je verslagen. kussssss heel veel succes in ver weg nie stand.love you

  • 07 September 2012 - 04:28

    Jolien:

    Jammer dat ik je feestje heb gemist! Je gaat het zeker vol houden, en deze 2 maanden worden een een hele mooie ervaring voor je! Dikke Kus!
    p.s.witte stranden van Vietnam zijn het nu ;)

  • 07 September 2012 - 08:18

    Sjoukje:

    Lieverd,

    Daar ga je dan vandaag. Tot in de kleine uurtjes ben je aan het regelen geweest. Hopelijk verloopt de rest vandaag wat rustiger, nu kan je er niet veel meer aan doen.

    Een hele goede reis.

    X mama

  • 10 September 2012 - 01:08

    Simône:

    Mis je nu al :-) En ik moet steeds aan je denken; nu zit ze in het vliegtuig...nu is ze geland...hoe zou de eerste indruk zijn...hoe zou de eerste nacht zijn.....denkt ze snacht; yeahh dreams come true of pfff waar ben ik aan begonnen.....hoe zou het zijn. He verdorrie meid, als ik dit twee maanden ga hebben hahaha ga is uit mijn hoofd :-) :-) Ik hoop zo dat alles naar je zin is. je kan het!! En je hebt Christoffel :-)
    Dikke knuffel lieve avonturierster. x x x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ryan

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 570
Totaal aantal bezoekers 16384

Voorgaande reizen:

03 December 2012 - 30 December 2012

Uganda

07 September 2012 - 05 November 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: